Wawelskie Smoki w sześciu kształtach od marki Lajkonik

Ogólnopolska kampania marketingowa nowych krakersów Wawelskie Smoki z portfolio Lajkonika ruszy na początku kwietnia w mediach oraz punktach sprzedaży. Produkt z linii Junior pojawił się na rynku z okazji tegorocznego jubileuszu 100-lecia powstania zakładu produkcyjnego firmy w Skawinie.

Kampania wspierająca sprzedaż Wawelskich Smoków rozpocznie się 5 kwietnia. W ramach działań zostaną przeprowadzone aktywności reklamowe w mediach oraz przygotowane materiały POS i akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Wawelskie Smoki w sześciu kształtach od marki Lajkonik

Całość obchodów związanych z jubileuszem fabryki w Skawinie przygotowała agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska. Za działania w mediach związane z obchodami odpowiada agencja Q&A Consulting.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.