Chaterbot i konsultantka Oriflame

Dzisiaj przedstawiam kilka artykułów na temat wykorzystania chaterbota Inguaris jako pracownika działu rekrutacji dla konsultantki firmy Oriflame. Na kilku stronach dzielimy się doświadczeniami związanymi z pracą chaterbota przez okres kilku lat. Wnioski są bardzo ciekawe, wiemy już, że inwestycja się opłaciła, robot spełnia swoją rolę, warto w to inwestować nadal. Oczywiście, bardzo ważne jest także zapewnienie odpowiedniej ilości osób odwiedzających stronę www. Bez tego narzędzie w postaci chaterbota jest bezużyteczne. W czasie gdy każdemu na tym zaczyna coraz bardziej zależeć, staje się to nielada wyzwaniem. Coraz trudniej jest zapewnić sobie dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania na popularne frazy.

Jako pierwszy artykuł na ten temat ukazał się na stronie konsultantka Beata, kolejnym były dwa wpisy na witrynach http://pracadodatkowakutno.wordpress.com/2010/03/01/konsultantka-beata/ oraz na stronie pod tytułem Konsultantka wykorzystuje chaterbota. Również na portalu o marketingu MLM w dziale Oriflame ukazał się wpis pod tytułem Chaterbot rekrutuje konsultantów Oriflame.
Wszystkie wymienione powyżej teksty opisują doświadczenia zdobyte w trakcie wykorzystania chaterbota do rekrutacji konsultantów Oriflame. Będę starał się ten temat rozwijać w kolejnych publikacjach. Myślę, że bardzo ciekawe może być opublikowanie zapisów kilku ciekawych rozmów, oczywiście bez podawania danych personalnych. Z doświadczenia wiem, że blog Inguaris cieszył się dużą popularnością, gdy był aktualizowany. Wiele osób wchodziło i czytało go bardzo chętnie, często śmiejąc się do łez. Dlatego jest bardzo możliwe, że w niedługim czasie również Beata doczeka się swojej własnej strony w internecie.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.