Blog konsultantka Oriflame


http://www.konsultantka.com.pl/ - Wszystko o byciu konsultantką i zarabianiu na kosmetykach. Autorka tego bloga pisze w pierwszych słowach, którymi otwiera pisanie: Jestem zadowoloną konsultantką firmy Oriflame. Chciałbym się z Wami podzielić informacjami o zaletach korzystania z Katalogu Oriflame online. Jak wszyscy wiemy sieć Internet to najbardziej rozpowszechniona droga dystrybucji nie tylko sprzętaów agd, ubranek dla dzieci ale także kosmetyków.
Jest to już kolejna tego typu strona prezentowana przez mnie. Dzieje się tak dlatego, że bardzo interesuje mnie tego typu tematyka. Multi level marketing, marketing internetowy to są dziedziny, które żywo mnie interesuja. Szczególnie jedna firma Oriflame jest dla mnie ważna. Jeżeli interesuje Ciebie wykonanie podobnego bloga to skontaktuj się ze mną. Strony www na Joomla - profesjonalne wykonanie, funkcjonalność i estetyka. Oczywiście oprócz systemu CMS Joomla wykorzystuję także WordPress.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.