Moje dzisiejsze prace

Miałem dzisiaj intensywny dzień. Dodałem kilka artykułów, poprawiłem kilka rzeczy na różnych stronach, zainstalowałem kilka dodatków. Naprawdę sporo.
Po kolei.

1.Przede wszystkim powstał bardzo interesujący (moim zdaniem oczywiście) artykuł promujący stronę adwokat Zuzanny Tatkowskiej: Jak w Polsce uzyskać zwolnienie z kosztów sądowych?. Promuje on nową sekcję na stronie - uważam, że bardzo ptrzebną bo poruszającą problematykę zwolnienia z kosztów sądowych, opłąt za adwokata ( przydzielenie adwokata z uzrędu ). Myślę, że jako podstawowa wiedza, powinno to się na jej stronie znaleźć.

2. Robiłem kilka drobnych rzeczy na stronie koleżanki a ta "odwdzięczyła się" możliwością umieszczenia artykułu na temat sklepu internetowego Giaco. Artykuł bardzo podobny do umieszczone na jednym z bydgoskich portali, aczkolwiek wspomnielismy już o nowym asortymencie czyli pościelach: Giaco - ubranka dla dzieci, idealne na prezent. Jest to oczywiście unikalny tekst na temat ubranek dla dzieci, możliwości zrobienia prezentu dla dziecka itp.

3. Wcześniej wykonałem stronę dla rozśpiewanej klasy w sp58 w Bydgoszczy i mam tam mini reklamę: Projektowanie i wykonywanie stron internetowych. Ponieważ niedawno stworzyłem stronę z własnym portfolio, to zaczynam ją jak najbardziej rozpowszechniać w internecie. Oczywiście reklama na wykonywanych przeze mnie stronach to jedna z metod promocji. Zachęcam w niej internautów do korzystania z moich usług. Wiadomo, że klienci na tego typu usługi są wszędzie, również wśród rodziców i opiekunów dzieci w szkole.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.